JESTEŚ ZAREJESTROWANY!
co oznacza, że ​​bez przeszkód dostaniesz się na szkolenie
Zatrudnienie w praktyce i podmiocie leczniczym
15.05.24 | 19:00
(otrzymasz kilka przypomnień i link do webinaru z jednodniowym wyprzedzeniem i w dniu wydarzenia)
Jeśli interesuje Cię temat prawa w stomatologii, zapraszamy do obejrzenia webinaru, aby dowiedzieć się, jak prawidłowo reagować na skargi pacjentów i unikać najczęstszych błędów.
ALE TO NIE KONIEC
Tymczasem taka czynność może być początkiem problemów.
Czy wiesz, że najczęstszy błąd to zwrócenie pacjentowi opłaty lub wypłacenie żądanej małej kwoty i uznanie sprawy za załatwioną.
Webinar z prawa dla dentystów
Agnieszka Sieńko
radca prawny ponad 20 lat doświadczenia
w prawie medycznym
SKARGA PACJENTA
Jak na nią prawidłowo zareagować?
Nagranie
PROGRAM
1

Skarga pacjenta do praktyki – czy jest dopuszczalna, co może być jej przedmiotem?

2
Czy istnieje obowiązek udzielenia odpowiedzi na skargę?
3
Jakie treści winna obejmować odpowiedź na skargę?
4
Czy istnieje instytucja lub organ, który ma obowiązek pomóc nam w odpowiedzi na skargę?
5
Do czego służy Polisa OC?
6
Jakie skutki może spowodować brak odpowiedzi na skargę?
7
Czy w gabinecie istnieje reklamacja?
Radca prawny, stały mediator sądowy, interwent kryzysowy oraz coach.
Ponad 20 letnie doświadczenie w pracy z medykami.
Jest autorką kilku książek z zakresu prawa ochrony zdrowia i znaczącej liczby artykułów, w tym naukowych, w tej samej dziedzinie.
W codziennej pracy zawodowej łączy zawód radcy prawnego z szeroką wiedzą na temat ludzkich postaw, zachowań i emocji.
Szczególnym zainteresowaniem prelegentka obejmuje dokumentację medyczną, prawa pacjenta, roszczenia z tytułu błędów medycznych, zgodę na udzielanie świadczeń zdrowotnych. Są to tzw, krytyczne obszary procesu udzielania świadczeń zdrowotnych.
Prelegenta ma także ponad 10 letnie doświadczenie nauczyciela akademickiego w murach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Prowadzi liczne szkolenia i wykłady dla profesjonalistów oraz w ramach kursów specjalizacyjnych.

Agnieszka Sieńko
SPIKER
Czego się spodziewać po rejestracji?
Po pomyślnej realizacji wpłaty otrzymasz mailem potwierdzenie. Jesteś z nami!
1
Co dalej? Czekają na Ciebie 2+ godziny kontentu
2
Pisz: info@human2human.info
NIP: 8982280091
Dzwoń: +48585859919
REGON: 522583546
IKIGAI EDU Sp. z o.o.
Made on
Tilda